Artykuły papiernicze w postaci luźno ułożonych kartek mogą się pogubić. Może się do nich wkraść bałagan, przez który będziemy szukać jakiegoś dokumentu i tracić czas, zamiast przygotowywać ofertę klientowi bądź na nią odpowiedzieć.
Codziennie w firmie przybywa dokumentów, faktur, umów, rachunków, folderów. Jak się w tym nie pogubić, żeby później w każdej chwili móc odnaleźć żądany pismo? A może przygotowujesz folder z ofertą i nie wiesz, na jaki system prezentacji się zdecydować? Wybrać bindownicę, laminator, zwykłą listwę?
Plastikowa oprawa grzebieniowa stanowi najtańsze rozwiązanie. To prosty i łatwy sposób, żeby oprawić dokumenty, spiąć elegancko kartki z ofertą, prezentacją. Oprawa ta cechuje się niskimi kosztami i uniwersalnością zastosowań. Jednorazowo możemy spiąć nawet 500 kartek, czyli 1200 stron. Na takiej powierzchni ze spokojem zmieściłby się materiał na studia.
Poza oprawionymi dokumentami w biurze niezbędne są materiały biurowe. Nożyczki, klej, linijka, miarka, dziurkacz, zszywacz - tych sprzętów potrzebujemy niemal na co dzień. Zawsze trzeba coś rozciąć, wpiąć do segregatora, przypiąć rachunek albo paragon do faktury, narysować odręcznie projekt.
Tanie materiały biurowe nie są powszechną sprawą. Trudno jest znaleźć taką firmę, która zawsze będzie dostarczać nam akcesoria biurowe za dużo mniej niż inne podmioty. Na szczęście istnieją jeszcze tacy dostawcy. Trzeba tylko troszkę poszukać w internecie.